Hajdpark

Witamy na Naszym forum!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Łatwo być dowcipnym, kiedy nie ma się przed niczym respektu.

#1 18-01-2009 22:39:43

Hower

Nikt

status 6149026
5372169
Skąd: Przemyśl
Zarejestrowany: 13-01-2009
Posty: 152
Punktów :   

Command & Conquer: Red Alert 2

Ostatnia produkcja tego teamu, mowa tu o Tiberium Sun - nie była wolna od wad, przez co pokazała się w nie najlepszym świetle. Fani serii C&C byli pewni, że autorzy już nic innowacyjnego, oryginalnego - fanom lubującym się w strategiach czasu rzeczywistego - nie pokażą. Stało się jednak inaczej i otrzymaliśmy do rąk znakomitą i dopracowaną produkcję, jaką niewątpliwie jest Red Alert 2. Co prawda, owa gra nie wnosi żadnego powiewu nowości do świata RTS, ale naprawdę jest to dopracowany sequel w nowej szacie graficznej, dostosowanej do obecnych czasów.
http://img1.gildia.pl/_n_/ggk/gry/command_conquer_red_alert_2/okladka-200.jpg
Konflikt Rosjan z aliantami powraca. Tym razem na czele wojsk rosyjskich stoi nie Stalin, ale Aleksiej Romanow (Alexei Romanov). Akceptowany przez władze i społeczeństwo, w oczach aliantów uchodzi za nieszkodliwego polityka. W rzeczywistości jednak upokorzenie Rosji budzi w nim wolę walki, spiskuje i mobilizuje wielką armię, do której wciela wojska państw socjalistycznych. Potop wojsk radzieckich jest bliski, ekspansja na USA rozpoczyna się. Zaskoczenie Amerykanów jest tak ogromne , że nawet nie stawiają oporu. Wojska rosyjskie przesuwają się w głąb Stanów. Naszym zadaniem jako aliantów będzie wygnanie Rosjan z terenów Stanów Zjednoczonych, Europy i zapędzenie ich z powrotem do ich gniazdka - Rosji. Przyjdzie nam stoczyć bitwy na terenie różnych wielkich miast np. w Londynie, Paryżu, Nowym Jorku, czy też na gorących pustyniach Egiptu. Oczywiściemożemy też rozegrać bitwę w barwach Rosji, aby siać strach oraz spustoszenie w szeregach wroga. Do wyboru gracza zostaną oddane dwie zróżnicowane kampanie, które (jak już wspomniałem) będzie można stoczyć po stronie rosyjskich wojaków lub kapitalistów. Obie strony konfliktu będą miały tylko po parę wspólnych jednostek, większość natomiast będzie charakterystycznych jedynie dla danej nacji. Głównym punktem nacisku, na który stawiają alianci będzie najnowocześniejsza technologia , dokładne i celne rozwiązania zadań specjalnych. W przypadku Sowietów opierać się ona będzie na zalewaniu przeciwnika swoimi jednostkami oraz użyciu nowo opracowanej technologii, za pomocą której przejmują kontrolę nad umysłami ludzkimi i maszynami. Przestroga dla wszystkich graczy - nie należy lekceważyć wroga, który szczegółowo przygotował się do wojny i w zanadrzu chowa wiele sensacji. Do naszej dyspozycji autorzy oddali 2 kompanie, w skład której będzie wchodzić po13 misji (dla każdej ze stron). Są naprawdę zróżnicowane , trzeba przyznać, że zostały oddane z dużą dbałością o szczegóły. Piękne są także wstawki filmowe, które uatrakcyjniają nam przejścia do misji. Rozgrywka opiera się na tradycyjnym schemacie, który przedstawiam w skrócie:  postaw Construction Yard, wypuść żniwiarki do zbioru potrzebnych surowców, zbuduj elektrownie i sukcesywnie zwiększaj zakres wyprodukowanych struktur, które to dadzą ci możliwość produkowania coraz to lepszych jednostek. I tak, jak zawsze - to od nich zależy, jak długo będzie trwać bitwa aż do do likwidacji podmiotów nieprzyjacielskich. Nowością w grze jest także większy manewr jednostek, oddziały mogą teraz nie spuszczać oka z pilnowanej struktury, czy też eskortować przydzieloną jej formację do miejsca przeznaczenia. Westwood powrócił do dawnych zwyczajów i ponownie (od czasów Red Alert) wprowadził pole manewru na morzach w postaci jednostek na- i podwodnych, jak i oddziałów specjalnych w postaci delfinów dywersantów po stronie aliantów, czy ośmiornic po stronie komunistów - imponujących swoimi rozmiarami i mających duże możliwości z zakresu rozwijanej przez sowietów nowej technologii. Wspomnę też o Crazy Ivan, będącym specem od materiałów wybuchowych, czy Yurim - specjalizującym się w wyżej wymienionej specjalizacji kontrolowania umysłów. Obaj ci panowie walczą w barwach Sowietów. Alianci poszczycą się Tanyą - znaną z poprzedniej części gry, której zakres możliwości jest duży, a powiększył się o świetną możliwość nurkowania pod wodą (tak!), co daje wyraźne efekty w walce z jednostkami morskimi. W grze nie zabrakło możliwości łączenia ze sobą różnych indywidualności. Przykładem może być fakt, że skierowany do pojazdu opancerzonego nżynier, wbrew naszej woli - stanie się mobilną jednostką naprawiającą nasze uszkodzenia lub  - piechota Tesla Tropers może obsadzić strukturę broniącą bazy Tesla Coils, siejąc totalne spustoszenie w szeregach wroga. Piechota Aliantów otrzymała nową możliwość, mowa tu o plecakach powietrznych, dzięki którym może ona latać, a w konsekwencji stanie się odporna na ataki wroga z ziemi. Z budynków występujących w grze, nacechowanych specjalnymi właściwościami, występuje konstrukcja zwana Chronosphere, dzięki której możemy manipulować czasem. Po stronie sowieckiej także nie zabrakło wyższych technologii: spotkamy tutaj Iron Curtain, czyniącą jednostki odpornymi na wszelki atak wroga, przez pewien - z góry określony czas. Westwood dodał nowe opcje rozgrywki w jakże uwielbianym przez wielu graczy trybie multiplayer. Dostaniemy tutaj rozgrywkę "megawealth" ,w której obędziemy się bez górników, a przyjdzie nam potykać sięo szyby wiertnicze. Następnie "Land Rush" - każdy z graczy otrzymuje na początku gry transporter opancerzony, zaczynając grę na środku mapy. Walka toczy się w pierwszych minutach rozgrywki, kiedy to trzeba obstawić jak najlepsze miejsce nadające się do budowy bazy oraz znaleźć sprzęt sponiewierany gdzieś na planszy. Kolejnym trybem rozgrywki jest "Meat grinder", w którym dozwolona jest rozgrywka jedynie za pomocą czołgów oraz piechoty. Po wyborze gry zostaje nam oddana całkiem spora możliwość konfiguracji różnych parametrów wpływających na rozgrywkę, (wybranie jednej z ośmiu dostępnych w grze flag, pod którą będziemy toczyli bitwy, a co wiąże się  z przydzieleniem jednostek specjalnych, charakterystycznych tylko dla danej nacji...etc)

Podsumowując: Red Alert 2 jest dobrą grą i szczerze mogę polecić ją  fanom strategii czasu rzeczywistego, którzy na pewno nie będą żałować ani jednej minuty zagłębiając się w świat C&C. Westwood kolejny raz (od pamiętnego R.A) pokazał na co go stać, wypuszczając na rynek bardzo dopracowany - zarówno pod względem graficznym, jak i muzycznym produkt. Gorąco polecam!

P.S.
Jak tylko zakupie sobie C&C : RA3, to tez opisze, :P

Ostatnio edytowany przez Hower (18-01-2009 22:47:53)


http://images36.fotosik.pl/49/573d1d1d0cf913c5.png
CoD4 : [MGS] [}{]ower
SAMP: Carlos de Laroz
Metin 2: Hower

Offline

 
� Copyright 2008-2009 by Administration of Hajdpark

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs łódz przegrywanie kaset na mokotowie i ursynowie koparka Złotów Meble tapicerowane nowoczesne noclegi Wałcz